Oddments Room II, 2008
Fotografia
Sèrie de fotografies de l’exposició Unfolding the Aryan Papers de Jane & Louise Wilson a partir dels arxius d’Stanley Kubrick i que es completa amb una vídeo instal·lació. Del 25 de març al 25 de maig a la Galeria Helga de Alvear, Madrid.
[Totes les imatges: Artnet]
La galerista i col·leccionista alemanya d’art contemporani Helga de Alvear representa l’altra cara de la gran majoria de fauna mamarratxa que circula per Siete días en el mundo del arte. Res a veure, de fet, en el llibre documental de Sarah Thornton no hi surt ni de contrapunt. A la mateixa notícia del diari, la historiadora de l’art Estrella de Diego deia que - a part de rica - De Alvear és una persona ben informada i discreta, passa totalment de modes i aposta, intuïtiva i apassionada, pel què realment li agrada. Coneix personalment sempre que pot als artistes, valora el seu art i s’arrisca en les eleccions. Resident des dels anys seixanta a Espanya, ha donat la seva col·lecció de 2.500 obres a Extremadura, que li obrirà museu a l’antiga Casa Grande de Cáceres, remodelada i ampliada amb un nou edifici a càrrec dels arquitectes Mansilla y Tuñón. A principis de juny es presentarà el projecte amb una exposició que inclourà una selecció de la col·lecció.
+ Centro de Artes Visuales Fundación Helga de Alvear[Toronto Ràdio- Germany connection: The Montesas: Midnight Beat]
2 comentaris:
Ala, todos para Cáceres, a envidiar de cerca...
Como me dijo una señora en el tren: "Cáceres, la princesa oculta".
Ví la semana pasada las obras de remodelación de la casa: un "marco incomparable" para esta colección. Y lo bien que se come en Cáceres...
Publica un comentari a l'entrada